mesterkurzus
Szalon & psziché
Escape
szépségipar a köbön
A mesterkurzus célja
A szépségiparban dolgozók számára olyan készségek és ismeretek fejlesztése, amelyek segítik őket a konfliktusok kezelésében, az érzelmi intelligenciájuk növelésében, a különböző típusú vendégekkel való együttműködésben, a saját munkájuk beárazásában és értékelésében, valamint a kritikákra való reflektálásban.
Konfliktusok kezelése a szépségiparban
Érzelmi intelligencia a szépségiparban
Együttműködés különböző típusú vendégekkel a szépségiparban
A saját munka beárazása, értékelése és reflektálása a szépségiparban
Luxury, quality & comfort
Mit tartalmaz a kurzus?
Lorem ipsum
– A konfliktus fogalma, típusai, okai és következményei
– A konfliktusok előnyei és hátrányai
– A konfliktusok megelőzése, felismerése és kezelése
– A konfliktuskezelési stílusok és helyzetfüggő alkalmazásuk
– A konfliktusok megoldásának lépései és technikái
– A konfliktusokból való tanulás és fejlődés
– Gyakorlati feladat: Konfliktusos helyzetek elemzése és megoldása a szépségiparban
– Esettanulmány: A [Salon training: How to train beauty employees correctly – Homebase](^1^) cikkben bemutatott konfliktusos eset megbeszélése
– Önreflexió: A saját konfliktuskezelési stílusom és fejlesztési lehetőségeim
– Az érzelmi intelligencia fogalma, modelljei és jelentősége
– Az érzelmi intelligencia összetevői: önismeret, önszabályozás, motiváció, empátia, társas készségek
– Az érzelmi intelligencia fejlesztésének módszerei és előnyei
– Az érzelmi intelligencia alkalmazása a szépségiparban: a saját és mások érzéseinek felismerése, kifejezése és kezelése, az érzelmek és a viselkedés összhangja, az érzelmi fertőzés elkerülése, az érzelmi klíma javítása, az érzelmi ügyfelekkel való bánásmód
– Gyakorlati feladat: Érzelmi intelligencia teszt kitöltése és eredmények megbeszélése
– Esettanulmány: A [How to build your first employee training program – Workable](^2^) cikkben bemutatott érzelmi intelligenciával kapcsolatos eset megbeszélése
– Önreflexió: A saját érzelmi intelligenciám és fejlesztési lehetőségeim
– A vendégtípusok meghatározása, jellemzői és igényei
– A vendégtípusok felismerése és megértése
– A vendégtípusokhoz igazodó kommunikáció és viselkedés
– A vendégtípusok közötti különbségek és hasonlóságok
– A vendégtípusokkal való együttműködés elősegítése és akadályai
– A vendégtípusokkal való konfliktusok elkerülése és kezelése
– Gyakorlati feladat: Vendégtípusok azonosítása és besorolása a szépségiparban
– Esettanulmány: A [Training plan template (with tips on how to create one)](^3^) cikkben bemutatott vendégtípusokkal kapcsolatos eset megbeszélése
– Önreflexió: A saját vendégtípusom és a más típusú vendégekkel való együttműködésem
– A munka beárazásának szempontjai, módszerei és kihívásai
– A munka értékelésének szempontjai, módszerei és kihívásai
– A munka reflektálásának szempontjai, módszerei és kihívásai
– A munka beárazása, értékelése és reflektálása összefüggése és hatása
– A munka beárazása, értékelése és reflektálása fejlesztésének lehetőségei és előnyei
– A munka beárazása, értékelése és reflektálása kapcsolata az online térrel és a kritikákkal
– Gyakorlati feladat: A saját munka beárazása, értékelése és reflektálása a szépségiparban
– Esettanulmány: Egy online kritika elemzése és reagálása a szépségiparban
– Önreflexió: A saját munka beárazásával, értékelésével és reflektálásával kapcsolatos erősségeim és fejlesztendő területeim.
Interaktív előadás
Gyakorlati feladatok
Esettanulmányok
Önreflexió
A kurzus ára
- Spa Packages — Starting at $85
- Facial — $25
Relax
Szalon & psziché
Ez a kurzus nekem való!
Lorem ipsum
Explore Benefits
Buy Membership