mesterkurzus

Szalon & psziché

Escape

szépségipar a köbön

A mesterkurzus célja

A szépségiparban dolgozók számára olyan készségek és ismeretek fejlesztése, amelyek segítik őket a konfliktusok kezelésében, az érzelmi intelligenciájuk növelésében, a különböző típusú vendégekkel való együttműködésben, a saját munkájuk beárazásában és értékelésében, valamint a kritikákra való reflektálásban.

Konfliktusok kezelése a szépségiparban
Érzelmi intelligencia a szépségiparban
Együttműködés különböző típusú vendégekkel a szépségiparban
A saját munka beárazása, értékelése és reflektálása a szépségiparban

Luxury, quality & comfort

Mit tartalmaz a kurzus?

Lorem ipsum 

– A konfliktus fogalma, típusai, okai és következményei
– A konfliktusok előnyei és hátrányai
– A konfliktusok megelőzése, felismerése és kezelése
– A konfliktuskezelési stílusok és helyzetfüggő alkalmazásuk
– A konfliktusok megoldásának lépései és technikái
– A konfliktusokból való tanulás és fejlődés
– Gyakorlati feladat: Konfliktusos helyzetek elemzése és megoldása a szépségiparban
– Esettanulmány: A [Salon training: How to train beauty employees correctly – Homebase](^1^) cikkben bemutatott konfliktusos eset megbeszélése
– Önreflexió: A saját konfliktuskezelési stílusom és fejlesztési lehetőségeim
– Az érzelmi intelligencia fogalma, modelljei és jelentősége
– Az érzelmi intelligencia összetevői: önismeret, önszabályozás, motiváció, empátia, társas készségek
– Az érzelmi intelligencia fejlesztésének módszerei és előnyei
– Az érzelmi intelligencia alkalmazása a szépségiparban: a saját és mások érzéseinek felismerése, kifejezése és kezelése, az érzelmek és a viselkedés összhangja, az érzelmi fertőzés elkerülése, az érzelmi klíma javítása, az érzelmi ügyfelekkel való bánásmód
– Gyakorlati feladat: Érzelmi intelligencia teszt kitöltése és eredmények megbeszélése
– Esettanulmány: A [How to build your first employee training program – Workable](^2^) cikkben bemutatott érzelmi intelligenciával kapcsolatos eset megbeszélése
– Önreflexió: A saját érzelmi intelligenciám és fejlesztési lehetőségeim
– A vendégtípusok meghatározása, jellemzői és igényei
– A vendégtípusok felismerése és megértése
– A vendégtípusokhoz igazodó kommunikáció és viselkedés
– A vendégtípusok közötti különbségek és hasonlóságok
– A vendégtípusokkal való együttműködés elősegítése és akadályai
– A vendégtípusokkal való konfliktusok elkerülése és kezelése
– Gyakorlati feladat: Vendégtípusok azonosítása és besorolása a szépségiparban
– Esettanulmány: A [Training plan template (with tips on how to create one)](^3^) cikkben bemutatott vendégtípusokkal kapcsolatos eset megbeszélése
– Önreflexió: A saját vendégtípusom és a más típusú vendégekkel való együttműködésem
– A munka beárazásának szempontjai, módszerei és kihívásai
– A munka értékelésének szempontjai, módszerei és kihívásai
– A munka reflektálásának szempontjai, módszerei és kihívásai
– A munka beárazása, értékelése és reflektálása összefüggése és hatása
– A munka beárazása, értékelése és reflektálása fejlesztésének lehetőségei és előnyei
– A munka beárazása, értékelése és reflektálása kapcsolata az online térrel és a kritikákkal
– Gyakorlati feladat: A saját munka beárazása, értékelése és reflektálása a szépségiparban
– Esettanulmány: Egy online kritika elemzése és reagálása a szépségiparban
– Önreflexió: A saját munka beárazásával, értékelésével és reflektálásával kapcsolatos erősségeim és fejlesztendő területeim. 
Interaktív előadás
Gyakorlati feladatok
Esettanulmányok
Önreflexió

A kurzus ára

  • Spa Packages  —  Starting at $85
  • Facial  — $25

Relax

Szalon & psziché

Ez a kurzus nekem való!

Lorem ipsum

Explore Benefits

Buy Membership

Szalon & psziché

Rólunk mondták

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.”

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.”

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.”

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.”

LEgyél te a

Vendégek kedvenc szakembere

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás